Yeşilgiresun Belediyespor lige hazırlanıyor


Tahincioğlu Basketbol Süper Liginde mücadele eden takımımız Yeşilgiresun Belediyespor, yeni sezon hazırlıklarını baş antrenör Mihailo Uvalin nezaretinde sürdürüyor. Yeşilgiresun Belediye bu sezon da yerli kadrosunu gençlerden oluşturacak. Geçen sezondan takımda kalan Efe Beşok'tan sonra kadroya ilk katılan genç Erkan Yılmaz oldu.
Yeşilgiresun Belediye geçen sezon biraz da zorunlu olarak genç ağırlıklı bir kadro ile oynamıştı. Sonuçları fena olmadı. En çok Okben Ulubay'a yaramıştı ama o, "Gençler oynayacakları takımlara gitsin" dedikten çok kısa bir süre sonra neredeyse hiç süre alamadığı Darüşşafaka'ya gitmişti. Emircan Koşut patlama yapamasa da basketbolunu geliştirdi, Enes Berkay Taşkıran ve Doğuş Özdemiroğlu çatır çatır mücadele etti. Az ya da çok Giresun'daki proje bütün gençlere yaradı.
Karadeniz ekibi kulüp olarak gençlere süre vermekle gurur duyarken, statü gereği gençlerin aldıkları sürelerden dolayı 1.5 milyon TL civarında da bir ödülün sahibi oldular.

Yeşilgiresun Belediye bu sezon da yerli kadrosunu gençlerden oluşturacak. Geçen sezondan takımda kalan Efe Beşok'tan sonra kadroya ilk katılan genç Erkan Yılmaz oldu.

Erkan Yılmaz U20 Avrupa Şampiyonası'nda da 21.5 dk, 5.7 sayı, 2.9 ribaund, 2.3 asist, 1.6 top çalma, 0.7 blok ortalamaları ile iyi sayılabilecek bir turnuva geçirdi.

Yeni Giresunlu Erkan Yılmaz ile kısa bir söyleşimiz oldu. İşte genç oyuncunun mesajları...

* Altyapısı çok değerli olan ve alt yapıya gerçekten büyük önem veren Banvit'te 3 yıl geçirdim. Süre alabilmek için Yeşilgiresun'a geldim. TBL'den de beni isteyen kulüpler vardı ama ben o deneyimi çifte lisansla Bandırma Kırmızı'da yaşadığım için BSL'dki mücadeleye katılmak istedim.

* Yeşilgiresun Belediye geçen sezon da gençlere ciddi süreler verdi. Ben de çok çalışarak rotasyonda rol almaya çalışacağım. Hedefim aldığım süreleri iyi değerlendirerek sahada kalacağım süreyi artırmak.

* Atletik özelliklerim ve savunma özelliklerim nedeniyle BSL'den korkmuyorum ama eksiklerimin de farkındayım. Şutumu geliştirmem, topla daha iyi oynayabilmem lazım. Umarım sezon bittiğinde eksiklerimin önemli bölümünü çözmüş olurum.

* Geçen sezon Bogdanovic'e karşı oynamış ancak kısa sürede iki faul alarak kenara gitmiştim. Keşke Bogdanovic'le bir kez daha karşılıklı oynama fırsatım olsa...

* Sırbistan maçında çembere gittiğimde smaç vurmak gibi bir niyetim yoktu, turnike bırakmayı planlamıştım ama çok yükseldiğimi fark edince o an içimden smaç vurmak geldi. Galiba fena da olmadı.


"http://www.giresunhaberci.com/2017/09/06/yesilgiresun-belediyespor-lige-hazirlaniyor/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"