Espiye Yardım Sevenler Derneğinden eğitime katkı

Türkiye Yardım Sevenler Derneği Espiye Şubesi tarafından Espiye ilçesi Cibril Mahallesi Orta Okuluna Atatürk köşesi hediye edildi. Yardım Sevenler Derneği Espiye Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Figen Önal ve yönetim kurulu üyeleri Cibril Mahallesi Orta Okulunu ziyaret ederek okulda öğrenim gören öğrencilere yardımı yaptı. Espiye Cibril Mahallesi Orta Okulu Müdürü Bünyamin Kabagöz, Türkiye Yardım Sevenler Derneği Espiye Şubesi Başkanlığı okulumuzu ziyaret etti. Dernek tarafından okulumuza Atatürk Köşesi hediye edildi. Kendi elleriyle hazırladıkları köşe sayesinde okulumuzun girişi yepyeni bir görünüme kavuştu. Dernek üyeleri ayrıca öğrencilerimize kek ve meyve suyu dağıtarak öğrencilerimizi de sevindirdiler.  Başta Dernek Başkanı Figen Önal’a dernek üyeleri Bircan Özer’e, Berrin Güven’e, Ayşe Beşirli’ye, Leyla Karaman’a, Sevgi Önal’a ve Hanım Bük’e yaptıkları bu hizmetten dolayı okulumuz adına çok teşekkür ediyoruz” dedi.



Espiye Yardım Sevenler Derneğinden eğitime katkı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"