Hemşehrimiz Sarı, profesör oldu

Giresunlu hemşerimiz Doç. Dr. Enver Sarı, profesör oldu. Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesin Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalında Doçent olarak Öğretim Üyeliği yapan hemşerimiz Sarı, bu bölümde profesör kadrosuna atandı. Daha önce Giresun Üniversitesi’nde çalışan Sarı, 2014 yılına Ordu Üniversitesi’nde göreve başladı. ‘Psikolojik Danışma ve Rehberlik’, ‘Küresel Süreçte Medya ve Şiddet’, ‘İnsan İlişkileri ve İletişim’ gibi kitapların yazarı olan Prof. Dr. Sarı, dalında sayılı profesörlerin de arasına girerek büyük bir başarıya da imza attı. Prof. Dr. Sarı, Giresun ilinde uzun yıllar (1968-1983 yıllarında) ilköğretim müfettişliği yapmış rahmetli ilköğretim müfettişi Mehmet Sarı’nın oğludur.


ENVER SARI KİMDİR?


1963 yılında Giresun’da doğdu. İlk ve ortaöğretimini Giresun’da tamamladı. 1982 yılında Giresun Eğitim Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ön Lisans Programını bitirdi. 1987 yılında Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Anabilim Dalı’ndan mezun oldu. 1992 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programında Bilim Uzmanlığı derecesini aldı. 1997 yılında Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programında Doktora çalışmasını tamamladı. 2010 yılında bilimsel çalışmalarının değerlendirilmesi ve girdiği sınavda başarılı olması nedeniyle Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında Doçent unvanı aldı.  1987-1988 yıllarında Ordu Rehberlik ve Araştırma Merkezinde psikolojik danışman olarak çalıştı. 1989-1990 yıllarında Karadeniz Teknik Üniversitesinde Araştırma Görevlisi olarak çalıştı. 1994-1997 yıllarında Karadeniz Teknik Üniversitesi Giresun Eğitim Fakültesinde Öğretim Görevlisi olarak çalıştı. 1997 yılında Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında Yardımcı Doçentliğe atandı. 2010 yılında Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında Giresun Üniversitesi’nde Doçent oldu. 2013 yılında ABD Indiana Eyaleti Ball State University’de Ziyaretçe Bilim Adamı olarak çalıştı. 2014 yılında Ordu Üniversitesinde Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında Doçent olarak göreve başladı. Halen Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesin Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalında Profesör olarak Öğretim Üyeliği yapmaktadır. Sarı, evli ve 1 çocuk babasıdır.



Hemşehrimiz Sarı, profesör oldu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"