Çöl sıcağından kar manzarasına

Giresun’da düzenlenen IV. METEX etkinliğine Orta Doğu ve Kuzey Afrika ülkelerinden katılan Arap davetliler gezi amaçlı çıktıkları yaylalarda kar görünce şaşırdılar. Giresun Valiliği Turizm Altyapı Hizmet Birliği koordinesinde gerçekleştirilen turizm etkinliğine Bahreyn, Katar, Kuveyt, Suudi Arabistan ve Dubai gibi Arap ülkelerinden gelen turizmciler ülkelerine dönmeden önce Giresun’un tarihi ve turistik alanlarını gezdi. Giresun’un doğal güzellikleriyle turizm alanları ilan edilen Kümbet, Bektaş ve Koçkayası yaylalarını gezen Arap turizmciler yaylalarda kar görünce şaşkınlıklarını gizleyemezken karın tadını çıkartmaya çalıştılar. Kuveytli tur operatörü Firaz Ahamed, “Giresun’un muhteşem doğasıyla tanıştım burası kesinlikle turizme kazandırılmalı ve kesinlikle burada yaşayan insanlar çok şanslılar. Ben neredeyse 12 ayı sıcak geçen bir ülkeden geldim ve hayatımda ilk defa kar ile burada tanıştım yaylaya çıktım ve hayatım da ilk defa kartopu oynadım güzel bir duyguydu umarım en yakın zaman da yeniden gele bilirim” dedi.



Çöl sıcağından kar manzarasına

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"