Giresun'da eğitime 'Kar' engeli

http://giresunhaberci.com/wp-content/uploads/2019/01/egitim-kar-engeli.jpg
Giresun'un iç ve yüksek kesimlerindeki yoğun kar yağışı nedeniyle bazı okullar ile taşımalı eğitime, 9 Ocak Çarşamba günü bir (1) gün ara verildi.

Giresun Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nden konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamada şunlar kaydedildi:

"09 OCAK 2019 ÇARŞAMBA GÜNÜ KAR YAĞIŞI NEDENİYLE EĞİTİME ARA VERİLEN YERLER:

Alucra:    Alucra ilçesine bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Bulancak:Bulancak ilçesine bağlı köy okullarında (Yalıköy Şh. Üstğ. Barış Çakır İlkokulu/Ortaokulu hariç) eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Çamoluk:Çamoluk ilçesine bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Çanakçı :  Çanakçı ilçe genelindeki tüm okullarımızda 09.01.2019 Çarşamba günü eğitime 1 (bir) gün süreyle ara verilmiştir.
Dereli :  Dereli ilçe Merkezi ve köylerdeki Temel Eğitim okullarında 09.01.2019 Çarşamba günü eğitime 1 (gün) süreyle ara verilmiştir. Liselerde eğitime devam edilecek olup, Ortaöğretim Taşıma kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Espiye:  Espiye ilçesine bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Güce:  Güce ilçesine bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Keşap:  Keşap ilçesine bağlı Çamlıca Köyü İlkokulu/ Ortaokulunda eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiştir.
Merkez :  İlimiz Merkez ilçeye bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Piraziz: Piraziz ilçesine bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Tirebolu:   Tirebolu ilçesine bağlı köy okulları ve taşımalı eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır.
Şebinkarahisar: Şebinkarahisar ilçe genelindeki tüm okullarımızda 09.01.2019 Çarşamba günü eğitime 1 (bir) gün süreyle ara verilmiştir.
Yağlıdere:  Yağlıdere ilçesine bağlı köy okullarında eğitime 09.01.2019 Çarşamba günü 1 (gün) süreyle ara verilmiş olup, Taşımalı Eğitim kapsamındaki öğrencilerimiz 1 (bir) gün izinli sayılacaklardır."
Giresun Haberci - Giresun Son Dakika Haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"