Başkan Aksu oyunu Gaziler Mahallesi'nde kullandı


Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu Anayasa değişikliği referandumunda oyunu ikamet ettiği Gaziler Mahallesinde, eşi Müge Aksu ile birlikte kullandı.
Hamdi Bozbağ Anadolu Lisesine saat 12:50’de gelen  Başkan Aksu ve eşi 1057 no’lu sandıkta oyunu kullandılar.
Belediye Başkanı Kerim Aksu sandık görevlilerine teşekkür edip binadan ayrıldıktan sonra basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Başkan Aksu; "Bize bu oy imkanını sağlayan atalarıma saygılar sunuyorum. Bu gün ülkemiz için tarihi bir gün, ben oyumu demokrasi adına kullandım. İnşallah hayırlı olur çünkü demokratik hakkımızı demokrasiye bağlılığımızı mutlaka göstermeliyiz. Demokrasi, bağımsız yargı, insan hakları ve hukuk  ülkemiz de her zaman var olsun istiyoruz. Ülkemizde sadece çok küçük zümrenin değil halkın temsil edilmesi çok önemli. Bu referandum sonuçlarının ülkemize hayırlar getirmesini diliyorum. Vatandaşlık görevini yerine getiren herkese teşekkür ediyorum diye konuştu.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/04/16/baskan-aksu-oyunu-gaziler-mahallesinde-kullandi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"