Milli Eğitim Müdürü basının karşısına çıkıyor


Giresun İl Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt’un yarın basın mensupları ile kahvaltılı toplantıda bir araya geleceği bildirildi. Konuya ilişkin İl Milli Eğitim Müdürlüğünden yapılan duyuruda, “Milli Eğitim Müdürümüz Necati Akkurt yarın saat 9.30’da Turizm Otelcilik Okulu’nda Giresun’daki basın mensupları ile kahvaltılı toplantıda bir araya gelecektir” denildi.

Müdür Akkurt’un müdürlük olarak yaptıkları çalışmaların yanı sıra son dönemde kapatılması yönünde çalışmalar yapılan ancak bundan vazgeçilen Mimar Sinan Anadolu Lisesi’nin durumu ile de ilgili bilgi vermesi bekleniyor.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/04/28/milli-egitim-muduru-basinin-karsisina-cikiyor/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"