Miniklerden Konservatuvara teşekkür ziyareti


Giresun Belediye Konservatuarı çalışmalarını farklı alanlarda sürdürmeye devam ediyor.
Giresun’da faaliyet gösteren Fındıkyurdu Anakolu’nun Kirazlar Öğle Grubu Sınıfının eğitim öğretim yılının başında başlatmış olduğu “Minik Eller Ezgilerle Buluşuyor” adlı projesine Belediye Konservatuarı’ndan tam destek geldi.
Minik öğrenciler, projeye destek veren ve kendileriyle eğitim öğretim dönemi boyunca birlikte olan ve onlara enstrüman çalmayı, şarkı söylemeyi öğreten konservatuar öğretmeni Uğur Akar ve konservatuar şefi Muzaffer Aslan’ı ziyaret edip teşekkür ettiler.
Yapılan bu anlamlı ziyaretten konservatuar olarak memnun kaldıklarını ifade eden şef Muzaffer Aslan, “Konservatuarımız kendi bünyesi dışında, talep doğrultusunda okullarla işbirliği içindedir. Fındıkyurdu Anakolu’nun talebi üzerine eğitim öğretim yılında, yapmış oldukları projelerine destek verdik. Bu imkanları bize sağlayan belediye başkanımıza teşekkür ederiz. Konservatuarımız her geçen gün büyüyor ve bu büyüme gün geçtikçe devam edecektir.”
Okul yöneticileri yapmış oldukları projeye destek veren Belediye Başkanı Kerim Aksu’ya ve Belediye Konservatuarı görevlilerine teşekkür etti.

[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="28638,28637,28636,28635" orderby="rand"]

"http://www.giresunhaberci.com/2017/06/09/miniklerden-konservatuvara-tesekkur-ziyareti/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"