"VİCDANIM RAHAT AYRILIYORUM"

Giresun’da cumhuriyet tarihinin en uzun görev yapan 2. Valisi unvanına sahip olan Hasan Karahan, bugün yeni görev yeri Denizli’ye gitmek üzere ilimizden ayrılacak.

Karahan, 4 yıllık görev süresi içerisinde Giresun-Ordu Havalimanı’nın açılışı, Eğribel Tüneli’nin temelin atılışı gibi büyük yatırımların hayata geçirilmesine tanıklık etmesinden ötürü mutlu olduğunu söyledi.

Karahan, İl Özel İdare Hizmet Binası'nın beş yıldızlı otele dönüştürülmesi için ise “Hem çok akılcı hem de çok karlı bir yatırım oldu” dedi.

Giresun’daki görev süresini dün noktalayan Vali Hasan Karahan yeni görev yeri Denizli’ye gitmek üzere bugün ilimizden ayrılacak. Vali Hasan Karahan, dün Giresun Gazeteciler Cemiyetini ziyaret ederek gazetecilerle de vedalaştı. Karahan, burada gazetecilerin yönettiği soruları da içtenlikle cevaplandırdı.

Karahan, “Giresun’dan nasıl duygularla ayrılıyorsunuz, vicdanınız rahat mı, huzurlu musunuz” şeklindeki soruya “Giresun'da 4 yıl süreyle görev yaptım. Cumhuriyet tarihinde en uzun süreli görev yapan 2. Valisi oldum, burada görev yaptığım süreç içerisinde hizmetlerin aksamadan yürütülmesine gayret ettim. Hem vicdanım rahat hem de huzurluyum” karşılığını verdi.

BÜYÜK YATIRIMLARA ŞAHİTLİK ETTİM

Giresun’da kendi dönemi süresi içerisinde büyük yatırımlara şahitlik ettiğini söyleyen Vali Karahan, "Eğribel Tüneli'nin temelinin atılması, Ordu-Giresun Havalimanı'nın hizmete açılması büyük yatırımlardır. Giresun’da 400 kişiye iş imkanı sağlayacak çağrı merkezinin hizmete girmesi de önemlidir. Turizmin belli bir noktaya taşınmasına gayret ettik, özellikle sağlık alanındaki yatırımların tamamlanması için çalıştık” dedi.
Karahan, Giresun’dan ayrılırken arkamda şunu da yapsaydım diyecek bir şey olmadığını da vurguladı.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/06/30/vicdanim-rahat-ayriliyorum/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"