Tirebolu’da TEOG birincileri Cumhuriyet Orta Okulu’ndan çıktı


Tirebolu’nun gözde eğitim yuvalarından biri olan Cumhuriyet Ortaokulu, bu yılki başarılarına bir yenisini daha ekleyerek, Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş Sınavlarında (TEOG) 2 tane Türkiye birincisi çıkardı. Biten 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılında iki aşamalı olarak yapılan ve 8’nci sınıf öğrencilerinin katıldığı TEOG’da, büyük bir başarıya imza atan Tirebolu Cumhuriyet Ortaokulu; Ceyda Akdoğan ve Abdülkadir Aydın ile gururlandı. Sınava girdikleri 6 dersten toplam 120 soruyu doğru cevaplayan ve tam puan alan başarılı öğrencilerimiz Akdoğan ve Aydın, Tirebolu’nun TEOG şampiyonu olurlarken; il bazında da dereceye girdiler.

TEOG BİRİNCİLERİ ÖDÜLLENDİRİLDİ

TEOG’da il bazında tam puan alan 71 öğrenci için Giresun’da 8 Haziran Perşembe günü İl Milli Eğitim Müdürlüğünce Ödül Töreni düzenlendi. İl Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt’un başkanlığında yapılan törene; Tirebolu İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Yılmaz ile Cumhuriyet Ortaokulu Müdürü Fahrettin Sarı ve ilçemizin gururları olan öğrencilerimiz Ceyda Akdoğan ve Abdülkadir Aydın’da katıldı. Törende İl Milli Eğitim Müdürü Akkurt, TEOG birincilerine madalya, plaket ve çeşitli ödüller verdi.

CUMHURİYET ORTAOKULU’DA BÜYÜK SEVİNÇ

TEOG ikinci basamak sınavlarında iki Türkiye birincisi çıkaran Tirebolu Cumhuriyet Ortaokulu’nun bu başarısı, ilçede ve Milli Eğitim camiasında büyük sevinç yaratırken; şampiyon öğrenciler okulun gurur kaynağı oldular. Cumhuriyet Ortaokulu’nda 9 Haziran Cuma günü (bugün) yapılan Kapanış Töreninde arkadaşları ve öğretmenleri tarafından alkış yağmuruna tutulan TEOG birincileri Ceyda Akdoğan ve Abdülkadir Aydın’ı, Okul Aile Birliği Başkanı Okan Elevli’de yalnız bırakmadı ve tebrik etti. Tirebolu Cumhuriyet Ortaokulu Müdürü Fahrettin Sarı, TEOG’da elde ettikleri başarıyla bir kez daha gururlandıklarını belirterek, bu başarıda emeği geçen öğretmenlere, velilere ve Okul Aile Birliği başkan ve yöneticilerine ayrı ayrı teşekkür etti. Bu arada, Okul Aile Birliği Başkanı Elevli’de, TEOG’da elde edilen başarıyla yine gururlandıklarını ifade ederek, “Okulumuz; eğitimde ve öğretimde, sporda, kültürel etkinliklerde ve diğer alanlarda Tirebolu’muzun gurur kaynağı olmaya devam edecektir. TEOG’da ilçemize Türkiye birinciliği getiren öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve ailelerini yürekten kutluyorum” dedi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/06/13/tireboluda-teog-birincileri-cumhuriyet-orta-okulundan-cikti/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"