Vali Karahan’dan Cumhuriyet Ortaokulu’nda inceleme

Vali Hasan Karahan,  ilimiz merkez Cumhuriyet Ortaokulunda inceleme ve denetimlerde bulundu. Okul Müdürü Özdemir İnanç’tan eğitim-öğretim faaliyetleriyle ilgili bilgi alan Vali Karahan, öğretmenler odasındaki öğretmenlerle bir araya gelerek, onlarla bir süre sohbet etti.

Sabahçı ve öğlenci olmak üzere ikili eğitim yapılan 26 derslikli okulda; 58 öğretmen, 774 öğrenciyle eğitim öğretim faaliyetlerini sürdürdüklerini belirten Müdür İnanç, öğrencileri çağın gereklerine uygun bilgi birikimiyle donatmanın yanı sıra sosyal-kültürel ve sportif açıdan geliştirmek için çalıştıklarını söyledi. Matematik, Fen Bilgisi ve Resim derslerinin işlendiği sınıflara giren Vali Karahan, öğrencilerle birlikte bir süre dersin işlenişini takip etti.

Okul kantininde de incelemelerde bulunan Vali Karahan, bahçede teneffüse çıkan öğrencilerle ayaküstü bir süre sohbet etti. Vali Karahan’ın Cumhuriyet Ortaokulundaki incelemesinde İl Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt da hazır bulundu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"