Vali’den okul denetimi

Vali Hasan Karahan, 2016-2017 eğitim öğretim yılı ikinci yarıyıl döneminin başlaması nedeniyle, Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti.
Okul girişinde İl Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt ve Okul Müdürü Köksal Kubat tarafından karşılanan Vali Karahan, okulda yürütülen çalışmalar hakkında İl Milli Eğitim Müdürü Necati Akkurt ve okul yetkililerinden bilgi aldı. Okul bünyesinde, toplam 12 derslikte, 35 öğretmen ve 389 öğrenciyle birlikte tam gün olmak üzere eğitim-öğretim faaliyetlerine devam ettikleri bilgisini veren Okul Müdürü Köksal Kubat, okulda 1 fizik laboratuvarı, 1 kimya odası, 1 ilkyardım ve eğitim merkezi ile 1 konferans salonunun bulunduğu bilgisini verdi. Daha sonra derslikleri gezerek öğrencilerle sohbet eden Vali Karahan, 2016-2017 eğitim öğretim yılı ikinci yarıyıl döneminin tüm öğrenciler için hayırlı olması ve başarılı bir dönem geçirmeleri temennisinde bulundu. Okulda son olarak öğretmenler odasına geçen Vali Karahan, burada da okul öğretmenleriyle bir araya gelerek bir süre sohbet etti. Yeni eğitim öğretim dönemi ve okul binasının da yeni olması sebebiyle hayırlı olsun temennisinde bulunan Vali Karahan, "Allah kolaylıklar versin" diye konuştu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"