Başkan Karapıçak öğrencileri yalnız bırakmadı


Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karapıçak, 2017- 2018 Eğitim Öğretim Yılının ilk gününde Öğrencilerimizi yalnız bırakmadı.
Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karapıçak, 2017- 2018 Eğitim Öğretim Yılında öğrencilerimize desteğini esirgemeyerek, Merkez ve Köylerdeki ilk okul öğrencilerine Okul çantası, eğitim Seti ve Ülke genelinde küçükten büyüğe herkesin hafızalarında derin izler bırakan 15 Temmuz Darbe Girişiminde şehit olan Başta Tirebolulu Şehidimiz İsmail Kefal olmak üzeri tüm şehitlerimizi ve 15 Temmuz gecesini anlatan kitapçığı tüm öğrencilerimize hediye etti.
Tüm öğrenciler ile yakından ilgilenen Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karapıçak; “Yeni eğitim ve öğretim yılının, çocuklarımıza, çocuklarının geleceği için en iyisini yapmaya çabalayan velilerimize ve ülkemizin her köşesinde fedakarca görev yapan öğretmenlerimize hayırlar getirmesini” diledi.

[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="32030,32037,32035,32034,32033,32032,32031" orderby="rand"]

"http://www.giresunhaberci.com/2017/09/20/__trashed-4/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"