Askıda ekmek Bulancak'ta uygulanıyor

Bulancak Belediyesi tarafından hazırlanan “askıda ekmek” projesi uygulamaya başlandı. Bulancak belediyesi ile Bulancak Fırıncılar Derneği üyesi 5 fırının ortaklaşa gerçekleştirdiği proje ile ilgili konuşan Belediye Başkanı Recep Yakar, “Askıda ekmek tanıtarak uygulamayı başlattık. Çevrede vatandaşlarımızın anında dikkatini çeken proje ilgiyle karşılandı. Yardım yapanın kime yardım yaptığını, yardım alanında kimden yardım aldığını bilmediği bir hayır olan askıda ekmek projemiz Apaydın fırını, Beşkardeşler fırını, Aktay fırını, Sarıgöl fırını ve Göktekin fırını olmak üzere beş fırında uygulamaya konulmuştur. Tüm vatandaşlarımızı projeye destek vermesini ve ihtiyaç sahiplerini durumdan haberdar etmelerini rica ediyorum” dedi.



Askıda ekmek Bulancak'ta uygulanıyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"