Bozalioğlu MHP merkez yönetim kuruluna seçildi

Milliyetçi Hareket Partisi 11. Olağan kongresinde tekrardan Genel Başkanlığa seçilen Devlet Bahçeli yönetimini baştan sona yenildi yenilenen Merkez Yönetim Kurulunda (MYK) Karadeniz Bölgesinden giren tek isim İsmail Bozalioğlu oldu.


İsmail Bozalioğlu yaptığı teşekkür konuşmasında, “11. kurultayda MHP Merkez yönetim Kurulu üyeliğine şahsımı layık gören Genel Başkanım Dr. Devlet Bahçeli Giresun İl Başkanım İbrahim Dizdar, eski il Başkanım Dr. Orhan Erzurum, il yönetim Kurulu üyelerim, ilçe Başkanlarım ve yönetim Kurulu üyelerine teşekkür ederim. Milliyetçi Harekete hizmet etmek şereftir” dedi.



Bozalioğlu MHP merkez yönetim kuruluna seçildi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"