Azaklıoğlu Vakfı mezunlarına teşekkür etti

Bulancaklı Necati Bay’ın kurucusu olduğu Azaklıoğlu Eğitim Kültür ve Sosyal Yardım Vakfı bu yılki mezunlarını güzel bir seminerle yolcu etti. İstanbul Aksaray’da bulunan vakfın genel merkez Konferans Salonunda İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mustafa Tekin tarafından verilen Düşünce Dünyamız ve Batı Yansımaları konulu seminer vakıf bursiyerlerinin ve nezih bir misafir topluluğunun iştiraki ile yapıldı. Kendine insanların aile bağlarını kuvvetlendirmek ve sosyal dayanışmalarını arttırmak, vatan ve millet sevgisini pekiştirip çoğaltmak, insanlarımızın sosyal, kültürel, eğitim ve ekonomik gelişimine katkıda bulunmak gibi ulvi bir amaç edinen vakfın değişik yörelerden ve hatta ülkelerden her yıl yüzlerce öğrenciye burs yardımı yaptığı biliniyor. Ayrıca öğrencilerin oluşturduğu değişik komisyonlarla onlara kültürel ve fikri katkılar yaptığı da bir gerçek. Her ay yapılan eğitim çalışmalarından biri ve sonuncusu da Prof. Dr. Mustafa Tekin tarafından verildi. Düşünce dünyamız ile ilgili çok geniş bir sunum yapan Tekin İslam dünyasında düşüncenin gelişimini ve batı ile karşılaşmalarını anlattı.



Azaklıoğlu Vakfı mezunlarına teşekkür etti

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"