Öğrencilere yaz yetiştirme kursu

Eynesil İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde Türkçe, Matematik, Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler derslerinden oluşan Yaz Yetiştirme Kursları açıldı. Eynesil Milli Eğitim Müdürü Mehmet Göl “İmam Hatip Ortaokulu ilk mezunlarını önümüzdeki yıl verecek. Öğrencilerimizin TEOG sınavlarında daha başarılı olmaları için yaz aylarından başlayan bir çalışma temposunu içine girildi. TEOG sınav sonuçlarına bakıldığında ilk dönem yapılan sınavlarda öğrencilerin daha az soru yaptıkları, dönem ortasında ders çalışmayı öğrenince 2. dönem doğru soru ortalamasının yükseldiği görülmektedir.

İmam Hatip Ortaokulu geçtiğimiz eğitim yılında da 5-6- ve 7. Sınıflara yönelik olarak Yetiştirme Kursları açılmıştı. Öğrencilerin başarısı mücadele ediyoruz. Eynesil’de yapılan bu uygulamanın çevre ilçelere de örnek olacağı düşüncesindeyiz” dedi.

Eynesil İmam Hatip Lisesi Müdürü Engin Kaban ise “Okulumuzda eğitim öğretime devam eden öğrencilerin TEOG ve Bursluluk Sınavlarında başarılı olmaları için mücadele ediyoruz. Öğrencilerimiz çok iyi tanıyoruz, eksiklilerini biliyoruz. Yeniz Eğitim Öğretim yılında 20 Fen Lisesi puanı hedefiyle hazırlanıyoruz.  Öğretmenlerimizin özverisi öğrenci ve velilerimizin gayreti bu hedeflere ulaşacağımıza inanıyorum.” dedi. Öğrenci Velileri ise” Eynesil İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerimizin başarısı için uğraşıyor. Herkes tatildeyken öğrencilerimiz sınavlara hazırlanacak, Okulların tatil olması, Kurban Bayramı gibi bazı etkenlerden öğrencilerimiz etkilenmeyecektir.  Emeği geçenlere teşekkür ederiz” dediler. Yetkililer, Yaz Yetiştirme Kurslarının 23 Haziran tarihinde başlayıp, 15 Temmuz’da ara verileceği ve 2 Eylül tarihi itibariyle yeniden başlayacağı ifade edildi.


Ahmet CEYLAN



Öğrencilere yaz yetiştirme kursu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"