Belediye Konservatuarı’nın 93 mezunu oldu

Giresun Belediye Konservatuarı kursiyerlerinden mezun olan 93 kişi törenle karnelerini ve diplomalarını aldılar. 2014-2015 yılı eğitim döneminin sona ermesi nedeniyle düzenlenen törene katılan Belediye Başkan Vekili Ahmet Yusufağaoğlu, Başkan Yardımcıları Murat Ersoy, Mustafa Saraydemir, Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Hasan Özdemir, kursiyerler, veliler ve eğitmenler katıldı. 1994 yılında kurulan Belediye Konservatuarı’na devam eden kursiyer sayısının 1025 olduğu, bu yıl 93 kursiyerin 4 yıllık eğitimi tamamlayarak karne ve diploma almaya hak kazandığı açıklandı. Başkan Vekili Ahmet Yusufağaoğlu yaptığı konuşmada, “Bu tabloyu görünce doğru bir iş yaptığımızı daha iyi anlıyorum. Belediye Başkanımız burada olmadığı için ben vekalet ediyorum. Başkan Aksu’nun; kursiyerlere, mezun olan öğrencilerimize ve siz velilerimize selamlarını iletiyorum. Emeği geçenleri kutluyorum” dedi.

Başkan Yardımcısı Murat Ersoy, sanatın olduğu yerde güzellikler olduğuna dikkat çekerek şöyle konuştu; “ Burada sevgi var, barış var, hoşgörü var. Bugün binin üzerinde kursiyerimiz konservatuara devam ediyor. Bu Giresun’un zenginliğidir. “Giresun Belediye Konservatuarı Sanat Müziği Öğretmeni Hakan Erkaya, öğrencileri ile izleyicilere mini bir konser verdi. Erkaya, konser sonunda yaptığı açıklamada; “ Ben konservatuarın ilk mezunlarındanım.  Şu anda Giresun Güzel Sanatlar Lisesi ve Belediye Konservatuarı’nda öğretmen olarak görev yapıyorum. Burası yeteneklerin ortaya çıkarıldığı bir okul. Giresun’a bu konservatuarı kazandıranlara,  bugünlere taşıyanlara teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu. Törende,’ 1-F Keman öğrencisi Ezgi Yıldırım, 4-H Piyano öğrencisi Şeref Göktürk diplomasını Başkan Yardımcısı Mustafa Saraydemir’den, 2-E Keman öğrencisi Selin Özüm Yılmaz, 2-E Keman öğrencisi Asiye Eylül Karabıçak diplomasını Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Hasan Özdemir’den, 1-C Bağlama öğrencisi Oğuz Efe Kırkaya, 3-İ Gitar Öğrencisi İlhan Akten diplomasını Başkan Yardımcısı Murat Ersoy’dan aldı. Diğer mezunların karne ve diplomaları konservatuar öğretmenleri tarafından verildi.



Belediye Konservatuarı’nın 93 mezunu oldu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"