Öztürk, asaleten atandı

Espiye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevini vekaleten yürüten Ahmet Öztürk, bu göreve asaleten atandı. Espiye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Ahmet öztürk’ün asaleti onaylandı. 2.5 yıldır vekaleten yürüttüğü ilçe Milli Eğitim Müdürlüğüne asaleten atanan müdür Ahmet Öztürk, "Hizmetlere kaldığımız yerden devam edeceğiz. Eğitim kalitesini yükseltmek için elimizden gelen her türlü gayreti bundan sonrada göstermeye çalışacağız" dedi.

Memleketine hizmet etmekten büyük onur duyduğunu kaydeden Espiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Öztürk, “2,5 yıldır bu görevi en iyi şekilde yerine getirmeye çalıştım. Vekâleten de olsa asaleten de olsa bu makamın bana yüklediği sorumluluğu bilerek görev yaptığımı düşünüyorum. 2,5 yıllık görev süresini geride bıraktık. Bu güne kadar olduğu gibi bundan sonra da Espiye’de eğitim standardının ve kalitesinin çıtasını yükseltme gayretimiz devam edecek. Okul ve öğrenci başarısının yükselmesi bizim en büyük gayemizdir. Eğitimde elde ettiğimiz ve edeceğimiz başarılarla Espiye’mizin adını bir marka haline getirmek istiyoruz. İnşallah bunda da başarılı olacağımıza inanıyorum” dedi.

FİKRET BIYIK

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"