Bektaşoğlu’ndan Basın Bayramı kutlaması


CHP Giresun Milletvekili Bülent Bektaşoğlu, 24 Temmuz Basın Bayramı nedeni ile bir açıklama yaptı. Bektaşoğlu açıklamasında” Bugün 24 Temmuz Basın Bayramı. Abdulhamit’in ilan etmek zorunda kaldığı Meşrutiyetle birlikte elde edilen ilk basın özgürlükleri hayata geçti.

Bu anlamlı günde, basın hak ve özgürlükleri için mücadele eden, bedel ödeyen, görevini, etik değerlere bağlı kalarak layıkıyla yapan, kamu adına denetim sorumluğunu yerine getiren, kalemini satmayan, kiralamayan, hiçbir güç karşısında eğilmeyen gerçek gazetecilerin, basın emekçilerinin bu anlamlı gününü kutluyorum.

Sırf gazetecilik yaptığı için, görüşlerini açıkladığı için iktidar tarafından susturulan cezaevlerine atılan gazetecilere özgürlük diliyorum.

Demokrasinin güvencesi olan basın özgürlüğünü ortadan kaldıran faşizan uygulamaları kınıyorum.  Sivas ve Erzurum kongresinin temel hükümlerinden, kurtuluş savaşı ülküsünü koruyacağımızı ve demokrasinin güvencesi basın özgürlüğünden asla vaz geçmeyeceğimizi bir kez daha ilan ediyorum” dedi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/07/25/bektasoglundan-basin-bayrami-kutlamasi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"