Fotoğraflarla 15 Temmuz Sergisi açıldı


Vali Harun Sarıfakıoğulları, Anadolu Ajansı (AA) muhabirlerinin çektiği fotoğraflardan oluşan serginin açılışını yaptı. AA foto muhabirlerinin objektifinden, Fetullahçı Terör Örgütünün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişimi sırasında ve sonrasında Ankara, İstanbul ve Giresun'da çekilmiş fotoğraflardan oluşan "AA Objektiflerinden Milli İradenin Yükselişi Sergisi" Giresunlular ile buluştu.

Giresun Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğünün koordinesinde, Vali Harun Sarıfakıoğulları tarafından açılışı yapılan fotoğraf sergisinde AA Muhabirlerinin çektiği 98 fotoğraf yer aldı.

Açılıştan sonra sergi alanında yer alan fotoğrafları tek tek inceleyen Vali Sarıfakıoğulları, burada yaptığı konuşmada “Öncelikle tüm Giresunlu hemşerilerimize saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Yaklaşık 10 gündür Giresun’dayım ve böyle güzel bir şehrin yöneticisi olmaktan övünç duyuyorum. Birlik ve beraberliğe her zamankinden daha çok ihtiyacımız olan dönemdeyiz. Malumunuz 15 Temmuz hain darbe girişiminin yıldönümünü 15 Temmuz Cumartesi günü hep beraber anacağız ve bu vesileyle de bugün Anadolu Ajansı tarafından geçen yıl ki 15 Temmuz dönemine ait fotoğraflar sergileniyor. Bu fotoğraflar Pazar günü akşamına kadar bütün kardeşlerimizin hemşerilerimizin görmesi için meydanda olacak. Ben 15 Temmuz hain darbe girişimine karşı meydanlara çıkan bütün yurttaşlarımıza şükranlarımı ifade etmek istiyorum. Eğer burada özgür bir şekilde yaşıyorsak o gün o gece vatanı için ülkesi için bayrağı için meydanlara inen kardeşlerimize borçluyuz. Malumunuz 249 vatan evladı o gece şehit oldu. Bütün şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. 2 bin 200 gazimize de acil şifalar diliyorum. Allah hepsinden binlerce kez razı olsun” dedi.

Darbe girişiminin ardından demokrasi nöbetlerine ev sahipliği yapan Giresun Atatürk Meydanı’nda ki sergi, 16 Temmuz Pazar gününe kadar açık kalacak.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/07/14/fotograflarla-15-temmuz-sergisi-acildi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"