Espiye HEM’den yılsonu sergisi


Espiye Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Ericek Köyü (Giyim Kursu) Cibril Mahallesi’nde (Nakış Kursu) Yıl Sonu Sergilerini düzenlenen törenle gerçekleştirdi. Ericek Köyü (Giyim Kursu) ve Cibril Mahallesi’nde (Nakış Kursu) Sergide kursiyerlerin yapmış olduğu çeşitli el işi göz nuru eserler büyük ilgiyle izlendi.  Ericek Köyü’ndeki Sergi Açılışına Belediye Başkan Yardımcısı Ali Kemal Akkaya, Soğukpınar Beldesi Belediye Başkanı Özcan Özdemir, İl Genel Meclisi Üyesi Mehmet Abdioğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Öztürk, Şube Müdürleri Gökhan Güner, Ali Dur, Sosyal Güvenlik Müdürü Dilek Çelik, AK Parti İlçe Başkanı Ali Küçükaydın ile çok sayıda davetli katıldı.  Sergi davetliler ve Ericek Köyü sakinleri tarafından büyük ilgi gördü.

CİBRİL MAHALLESİNDE NAKIŞ KURSU SERGİSİ

Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü ikinci sergisini de Cibril mahallesinde Nakış Kursunda gerçekleştirdi. Serginin açılışına İlçe Kaymakam Sultan DOĞRU, Belediye Başkan vekili Yeter BAHADIR, Milli Eğitim Müdürü Ahmet ÖZTÜRK ve Cibril mahalle sakinlerinin katılımıyla gerçekleşti. Halk Eğitim Merkezi kursiyerleri tarafından Makine Nakışı, kumaş desenleme, giyim, iğne oyası, geleneksel el Nakışı stantlarını tek tek gezen Kaymakam, Sultan Doğru, kursiyerlerle sohbet ederek, ürünler hakkında bilgi aldı.Cibril Mahallesinde   Halk Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen sergi açılışına Kaymakam Sayın Sultan DOĞRU  Belediye Başkan Vekili Yeter BAHADIR, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet ÖZTÜRK, İlçe Halk Eğitim Müdürü Melike ÜNVER, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/05/30/espiye-hemden-yilsonu-sergisi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"