GİRESUN’UN EĞİTİMİ MASAYA YATIRILDI


Giresun’da 2016-2017 eğitim-öğretim yılı genel değerlendirme toplantısı yapıldı. Vali Hasan karahan7ın da katıldığı toplantıda İl milli eğitim Müdürü Necati Akkurt tarafından il genelindeki eğitim öğretim durumu ile ilgili bilgi sunuldu. Toplantıda konuşan Vali Hasan Karahan ise il genelinde okulların büyük bölümünde tam gün öğretim yapıldığını vurgulayarak “Milli Eğitim konusunda yapılan pek çok güzel şey var. Bunlara devam edeceğiz. Daha da arttıracağız hep birlikte. Bizim kültürümüzde velilerimizin okullara ilgisi maalesef, eti senin kemiği benim deyip okul bahçesine çocuğu bırakmak. Velilerimizin bakış açısını değiştirmek gerek. Bu çocuklarımızın neredeyse 15-20 yılı bu okullarda geçiyor. Bu çocuklarımızın gelişimiyle ilgili ailelerimizin takibi, ilgisi ve denetimi olmadığı gibi maalesef bunu okuldan, toplumdan, emniyetten, milli eğitimden bekliyoruz. Tabii tüm çocuklarımızı böyle değerlendirmemiz mümkün değil. İlimizin durumu okullaşma açısından iyi durumda. Daha da iyi oluyoruz, derslik başına düşen öğrenci sayıları 20’nin altında. Türkiye ortalamasının çok çok üstündeyiz. Okul standartlarımız daha iyileşiyor. Anaokulları yapıyoruz, kapalı spor salonları yapıyoruz, açık spor alanları yapıyoruz. Maddi olarak alt yapı konusunda iyiyiz. Öğretmen açığımız 600 civarında ama bu bir şekilde telafi edilebiliyor” dedi.

Vali Karahan’ın konuşmasının ardından söz alan İl Jandarma Komutanı Ali İhsan Ersoy ve İl Emniyet Müdürü Uğur Öztürk, şiddetin önlenmesi ve azaltılmasına yönelik çalışmalar, bağımlılık ile mücadelede yapılan çalışmalarla ilgili bilgilendirmede bulundular.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/05/25/giresunun-egitimi-masaya-yatirildi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"