Yavuz Kolej’den muhteşem tiyatro


Yavuz Kolej Tiyatro Kulübü öğrencileri 2016-2017 Eğitim Öğretim döneminde de “Kadınlar Savaşı” adlı oyunla hünerlerini sergiledi. Başta eğitim olmak üzere birçok dalda başarılı nesiller yetiştiren Yavuz Kolej, bu eğitim öğretim sezonunda yaptığı etkinliklerine bir yenisini daha ekledi. Yavuz Kolej Tiyatro Kulübü öğrencileri, Aristophanes’in yazdığı, Sabahattin Eyüboğlu’nun çevirdiği “Kadınlar Savaşı” oyunuyla izleyenlerin karşısına çıktı. Vahit Sütlaş Sahnesi hınca hınç dolarken, izleyenler zaman zaman güldü zaman zaman da öğrencileri alkışlayarak destek verdi. İki perdeden oluşan tiyatro yaklaşık iki saat sürerken, oyun sonrası Yavuz Kolej Anadolu Lisesi ve Fen Lisesi Müdürü Nihat Kalafat, oyunun sahnelenmesinde emeği geçen öğretmen ve öğrencilere çiçek verdi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/05/29/yavuz-kolejden-muhtesem-tiyatro-3/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"