Görele 2. fakülte için harekete geçti


Türkelli Köyü Sekü Mevkiinde Eğitim gönüllüsü Fuat Gürel, Nihat Gürel ve ailesi tarafından üçte ikilik hissesi bağışlanan ve Görele Belediyesince üçte birlik hissesi kamulaştırılan 4,5 dönümlük arazi, mülkiyeti Görele Belediyesine ait 1,5 dönümlük arazi ile birleştirilerek, 6 dönümlük arazi üzerine ilçeye yeni bir fakülte kazandırılması için büyük adım atıldı.

Görele Belediye Başkanı Tolga Erener, fakülte yapımı için belediyeye  bağışlanan 4,5 Bin metrekarelik alanın tabusunu Tapu Müdürü Mehmet Cansız’ın elinden aldı.

Belediye Başkanı Tolga Erener, 4.5 dönümlük araziyi belediyemize bağışlayan eğitim gönüllüleri Fuat Gürel, Nihat Gürel ve ailesine teşekkür ederek, “Fakülte yapımı için büyük bir yol kat etmiş durumdayız. Ben arazi bağışında bulunarak, eğitime verdiği katkılarından dolayı Fuat Gürel, Nihat Gürel ve ailesine çok teşekkür ediyorum. Görele attığımız bu adımlarla üniversite yuvası haline gelecektir” dedi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/05/12/gorele-2-fakulte-icin-harekete-gecti/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"