Doğankent Meslek Yüksek Okulu devir teslimi yapıldı

Doğankent Belediye Başkanlık odasında; Tirebolu Mehmet Bayrak Meslek Yüksek Okulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. İhsan Cora ve Doğankent Belediye Başkanı Haşim Birol Tekin arasında MYO"lu binası devir teslimi düzenlendi.

Bilindiği üzere 01 Nisan 2015 tarihinde Doğankent Belediyesi ile Akköy Enerji Üretim A.Ş( Kolin şirketler grubu) arasında yapılan üniversite binasının devir teslim protokolünde ana hatlarıyla, Akköy Enerji Üretim A.Ş tarafından 1-Yurt binası yapımı 2-Belli sayıda Öğrenciye burs vermek 3-Öğrencilerin stajlarının ve bazı meslek dersleri uygulamalarının firmanın belirlediği birim ve tesislerde yapılmasına yardımcı olmak. 4-Belirli programlarda okuyan yüksek okul öğrencilerinin mezuniyet sonrası istihdamına şirket yönetimi olarak yardımcı olmak. Konularında protokol imzalanarak Doğankent Belediyesi tarafından bina teslim alınmış. 28.04.2015 tarihinde de Eğitim ve Öğretime açılması için Giresun Üniversitesi Rektörlüğü ile işbirliği protokolü imzalanmış. 2015 Ekim ayında “Elektrik İletim Üretim Dağıtım” bölümü 29 öğrenci ile Eğitim Öğretime başlamıştı. Öğrencilerin yurt ihtiyacı, Doğankent Belediyesi tarafından tahsis edilmiş. Daha önceki eksiklerde giderilerek 16.11.2016 tarihinde Tirebolu Mehmet Bayrak Meslek Yüksek Okulu müdürlüğü ile binanın kesin teslim protokolü yapılmıştır. Protokolde Belediye Başkanı Haşim Birol Tekin; Binanın devri ancak Giresun Üniversitesi bünyesinde mevcut bölüm ve yeni açılacak bölümleriyle önlisans veya lisans Eğitim ve Öğretiminin söz konusu binada verilmesi kaydı ile Devir Teslim Tutanağı imzalanmıştır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"