Başkan Aksu Öğretmenler Gününü mezun olduğu okulda kutladı

Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu 24 Kasım Öğretmenler Gününü mezun olduğu Gazi Paşa İlköğretim Okulu’nda kutladı.
Başkan Aksu, kendisine hediye edilen okul fotoğrafını görünce duygu dolu anlar yaşadı.
Aksu; “Gazi Paşa Okulu çocukluğumun anılarını taşıyor” dedi. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği Başkan Kerim Aksu öğretmenler odasına giderek öğretmenlerin tek tek Öğretmenler Gününü kutladı. Sınıf arkadaşı öğretmen Neslihan Uzunoğlu ile karşılaşan Aksu geçmiş günleri yaşarken şu ifadeleri kullandı; “Ben 1979-80 yılında mezun oldum. 25 yılı geride bırakmışız. Öğretmenimiz Ziynet Hanım büyük emek verdi. Yaptıklarını unutamayız. Baraka sınıflar, tahta sıralar vardı.” Okul Müdürü Ömür Köse Başkan Kerim Aksu’ya okul arşivinde bulunan fotoğrafını hediye etti. Aksu çok duygulandığını belirterek; “Bu fotoğraf ben de dahi yok. Gerçekten o yıllara geri gittim. Hassasiyetiniz için çok teşekkür ediyorum” şeklinde duygularını dile getirdi.
baskan-mezun1Öğretmenler odasında öğretmenlerle sohbet eden Belediye Başkanı Kerim Aksu, mezun olduğu 1903 yılında yapımına başlanan Gazi Paşa Okulu’nun çevre düzeni yapılması talebi üzerine; “Burası benim okulum. Geçici bir düzenleme yapmayalım. Okul bahçesini öğretmenlerin, öğrencilerin yararlanabileceği şekilde düzenleyelim. Burası için ilgili müdürlüğümüze önce proje hazırlatacağım. Sizlerin de görüşleri alınarak güzel bir eser çıkaralım. Ben 2009 yılında göreve geldiğimde 15 dolayında park vardı. Bu gün itibarıyla 40 park yaptık. Şehirde nefes alacak bir yer bulduğumuzda park yapıyoruz. Okul bahçeleri de bu açıdan önemli alanlar. Çocuklarımıza, daha doğrusu insana yatırım yapmalıyız” şeklinde konuştu.
Başkan Aksu öğretmenlere günün anısına hediye takdim etti. Belediye Meclis Üyesi Zafer Güngör’le beraber Gazi Paşa İlköğretim Okulu’nu ziyaret eden Belediye Başkanı Kerim Aksu, okulda gittiği sınıfı gezip, oturduğu sırada anılarını tazeledi. 3-G sınıfına davet edilen Başkan Aksu, öğretmenlerle beraber Öğretmenler Günü pastası kesti. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği Belediye Başkanı Kerim Aksu, tekrar gelme sözü verip Gazi Paşa İlköğretim Okulu’ndan ayrıldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"