SİMA Giresun’a robot üretim tesisi kurmak istiyor


SİMA Teknoloji yetkilisi Mühendis Sami Alzain’den Giresun Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Hasan Çakırmelikoğlu’na ziyaret. İlk Türk robotu olan Atlasbot robotunu geliştirmek için Giresun’da tesis kurmak istediklerini ve bu doğrultuda Giresun Ticaret ve Sanayi Odası’ndan destek istediklerini ifade eden Sima Teknoloji yetkilisi Alzain; “Biz firma olarak Giresun’u tercih etmemizin temel sebebi ortak dostlarımızın olmasıdır. Firma olarak İstanbul merkezli çalışıyoruz. Hedefimiz bölgede robot üretim eğitim alanı oluşturmak ve robot üretimi gerçekleştirerek, Dünya’ya ihraç etmektir. Giresun Üniversitesi ile de ilk Türk robot şampiyonluk yarışmasını organize etmek ve geleneksel hale dönüştürmek kaydıyla uluslararası boyuta taşımaktır amacındayız” dedi.

Giresun Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Hasan Çakırmelikoğlu; “Giresun robot ve yazılım projeleriyle yeni yeni tanışan bir bölgedir. Bölgemizde planladığınız robot imalatı eğitim sahası ve robot imalat tesisi çalışmalarına elimizden gelen desteği vermeye her zaman hazırız” dedi.

"http://www.giresunhaberci.com/2017/03/31/sima-giresuna-robot-uretim-tesisi-kurmak-istiyor/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Dolmuş fiyatlarına 2 yıl sonra ayarlama yapıldı"

Bartın'da uyuşturucu operasyonu

"Türkiye tüm dünyada insani diplomasinin, huzurun, barışın sembolü haline geldi"